Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Udžbenici za početnu nastavu prirodoslovlja (CROSBI ID 112894)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

De Zan, Ivan Udžbenici za početnu nastavu prirodoslovlja // Metodika, 3 (2002), 4; 97-110-x

Podaci o odgovornosti

De Zan, Ivan

hrvatski

Udžbenici za početnu nastavu prirodoslovlja

U Hrvatskoj se udžbenici za početnu nastavu prirodoslovlja tiskaju neprekidno od 1850. godine. Udžbenik je jedan od najraširenijih izvora znanja u školi. Možemo ga najjednostavnije odrediti kao knjigu u kojoj je na poseban način, prema pedagoškim, psihološkim, didaktičkim i metodičkim načelima, prerađena pojedina znanst ili struka i prilagođena izobrazbi mladih. Za razliku od svake druge knjige koja je najjednostavnije, najpogodnije, najrasprostranjenije i najjeftinije sredstvo prenošenja misli, suvremeni bi udžbenik trebao voditi učenike do otkrivanja novih spoznaja te bi prestao biti "knjiga za učenje" i postao bi "knjiga koja uči učiti". Suvremeni udžbenik najčešće sadrži naglašenu "didaktičko-metodičku aparaturu": određenje zadaće nastavne jedinice - naslov, prethodne zadatke za učenike/učenice, sažeto tekstualno i ilustrativno objašnjenje problema zadataka nastave, naglašene temeljne pojmove koje učenici trebaju spoznati, naputke za uporabu vježbenice, zadatke za vrednovanje učenikova postignuća, pojmovnik s kazalom, popis znanstvenopopularne literature za određeni razred i dr.

udžbenik; zadaća udžbenika; suvremeni udžbenik; didaktičko-metodičko oblikovanje udžbenika

nije evidentirano

engleski

Textbooks for the introduction to natural science

nije evidentirano

textbook; purpose of the textbook; contemporary textbook; didactc-methodological structure of the textbook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

2002.

97-110-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija