Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta (CROSBI ID 112819)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 75-83

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka

hrvatski

Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta

Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati.

predškolsko dijete; poučavanje; učenje; metodika;

Rad je kao plenarno predavanje prezentiran na skupu "Metodika - sveučilišna i praktična disciplina", održanom 02.10.2000.g., Zagreb, Hrvatska.

engleski

An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child

nije evidentirano

preeschool child; teaching; learning methodology;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2000.

75-83

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija