Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta (CROSBI ID 112819)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka
hrvatski
Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati.
predškolsko dijete; poučavanje; učenje; metodika;
Rad je kao plenarno predavanje prezentiran na skupu "Metodika - sveučilišna i praktična disciplina", održanom 02.10.2000.g., Zagreb, Hrvatska.
engleski
An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child
nije evidentirano
preeschool child; teaching; learning methodology;
nije evidentirano