Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu (CROSBI ID 112818)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 61-70-x

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka

hrvatski

Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu

Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost.

simbolička igra; razvoj; predškolsko dijete; institucijski kontekst; simbolizam; kompleksnost igre

nije evidentirano

engleski

Symolic play of the preschool child in an institutional context

nije evidentirano

symolic play; institutional context; symbolism; complexity of play; development; preschool child

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142 (1)

2001.

61-70-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija