Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu (CROSBI ID 112818)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana ; Petrović-Sočo, Biserka
hrvatski
Simbolička igra predškolskog djeteta u institucijskom kontekstu
Igra ima goleme potencijalne mogućnosti za razvoj raznovrsnih djetetovih inacijalnih resursa, ali to se ne odnosi nužno na svaku igru. Simolička igra je i poligon za vježbanje samoregulacije i uspješno socijalno kooperiranje. Tijekom igre istražuje i uvježbava nove sposobnosti, reprezentira ideje, misli i emocije, stupa u interakciju s drugom djecom, rješava probleme i postaje kompetentnije, razvija imaginaciju i kreativnost. Na djetetovo ponašanje tijekom igre utjecaj ima cjelokupno okruženje ; kvaliteta interakcije s djetetom/djecom, socioemocionalno ozračje, fizički uvijeti, vrsta programa i dr. Odgojno-obrazovno ozračje i stil odgojnog rada potiče korištenje imaginativnog. Ponekad je potrebno obogaćivati djetetovu igru da bi se pokrenula ili na višu razinu podigla njezina kompleksnost.
simbolička igra; razvoj; predškolsko dijete; institucijski kontekst; simbolizam; kompleksnost igre
nije evidentirano
engleski
Symolic play of the preschool child in an institutional context
nije evidentirano
symolic play; institutional context; symbolism; complexity of play; development; preschool child
nije evidentirano