Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda (CROSBI ID 505680)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Markovina, Jerko ; Kovačić, Damir ; Radman, Marija ; Kolega, Ante
hrvatski
Osobna uključenost pri donošenju kupovnih odluka - primjer tri prehrambena proizvoda
Cilj istraživanja bio je sastaviti instrument za mjerenje konstrukta potrošačke uključenosti pri donošenju kupovnih odluka te provjeriti njegove mjerne karakteristike. Skala uključenosti testirana je na uzorku od 283 potrošača vina, sira i meda. Statističkom analizom rezultata utvrđeno je da skala uključenosti ima zadovoljavajuću valjanost i pouzdanost. Potrošači su iskazali visoku uključenost za vino i sir, dok su za med dobijene nešto niže razine potrošačke uključenosti. Ovakvi rezultati ukazuju na činjenicu da potrošači pri kupnji navedenih prehrambenih proizvoda svoje odluke ne donose impulzivno, nego prije odluke o kupnji traže dodatne informacije o proizvodu. Skala korištena u ovom radu može se koristiti za mjerenje stupnja uključenosti za različite prehrambene i ostale proizvode na hrvatskom tržištu.
uključenost; kupovne odluke; marketing
nije evidentirano
engleski
Consumer Involvement in Buying Decision - the example of three food products
nije evidentirano
involvement; buying decisions; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja = XXXIX Croatian Symposium on Agriculture with International Participation : proceedings
Žimbrek, Tito
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
953-6135-40-X
Podaci o skupu
Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (39 ; 2004)
predavanje
17.02.2004-20.02.2004
Zagreb, Hrvatska