Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak (CROSBI ID 505655)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Damir ; Radman, Marija
hrvatski
Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak
Izravna prodaja je prodaja bez posrednika, odnosno, takva prodaja kod koje poljoprivredni proizvođač prodaje svoje proizvode krajnjem potrošaču. U radu su prikazani rezultati višegodišnjeg teoretskog i terenskog istraživanja izravne prodaje u svijetu i Hrvatskoj. Analiza dostupne literature pokazuje porast zanimanja za izravnu prodaju u posljednjih dvadesetak godina u razvijenim zemljama. Izravnom prodajom u Hrvatskoj se stalno ili povremeno bavi više od trećine gospodarstava. Koristeći SWOT analizu u radu su prikazane snage i slabosti izravne prodaje u Hrvatskoj, te prigode i prijetnje za daljnji razvoj. Preporuke za daljnje unaprjeđenje izravne prodaje su prikazane u završnom dijelu rada.
izravna prodaja; SWOT analiza; seljačka gospodarstva
nije evidentirano
engleski
Direct marketing of family farms' products - conditions and developments
nije evidentirano
direct marketing; SWOT analysis; family farms
nije evidentirano
Podaci o prilogu
18-21-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova
Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
XL znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
ostalo
15.02.2005-18.02.2005
Opatija, Hrvatska