Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usporedba zadovoljstva nastavom i uspjeha polaznika na tečajevima iz kardiopulmonalne reanimacije (CROSBI ID 340936)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Pjevač, Neda Usporedba zadovoljstva nastavom i uspjeha polaznika na tečajevima iz kardiopulmonalne reanimacije / Jakšić, Želimir (mentor); Zagreb, Medicinski fakultet u Zagrebu, . 2001

Podaci o odgovornosti

Pjevač, Neda

Jakšić, Želimir

hrvatski

Usporedba zadovoljstva nastavom i uspjeha polaznika na tečajevima iz kardiopulmonalne reanimacije

Cilj - Ocijeniti stupanj povezanosti zadovoljstva nastavom i završnog uspjeha na tečaju iz kardiopulmonalne reanimacije, te definirati faktore koji opisuju zadovoljstvo sadržajem i organizacijom nastave/tečaja. Metode - Istraživanje je provedeno u Kabinetu vještina medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na četiri specifične skupine po 30 ispitanika. Ispitanici su testirani prije tečaja/nastave i neposredno nakon nastave. Za dvije od njih nastava je bila obvezatna (studenti medicine prve godine i liječnici na poslijediplomskom tečaju Obiteljske medicine), dok su se pripadnici drugih dviju skupina (studenti medicine četvrte godine studija i studenti Više medicinske škole) dobrovoljno prijavili na tečaj. Znanje je provjereno pomoću test-pitanja s višestrukim izborom odgovora, a zadovoljstvo nastavom popunjavanjem upitnika. Rezultati testa znanja provjereni su neparametrijskim testovima (Wilcoxonov test parova i Stuart Maxwellov test), a podaci prikupljeni popunjavanjem upitnika obrađeni su faktorskom analizom. Tom je analizom 16 izvornih varijabli reducirano na šest glavnih faktora F1 ( faktor ispitanika i ocjene sadržaja), F2 (faktor strukturirane nastave i zanimljivoga sadržaja, F3 (faktor dovoljnog vremena, F4 (faktor organizirane nastave i razumljivoga sadržaja, F5 (faktor atraktivne organizacije i F6 (faktor jezgrovite nastave), koji su potom primjenjeni u diskriminacijskoj analizi. Analiza predikcije uspjeha postignutog na testu znanja, s pomoću faktora koji opisuju sadržaj i organizaciju nastave učinjena je regresijskom analizom. Šest faktora dobivenih faktorskom analizom odgovora na pitanja o organizaciji tečaja i ponuđenih sadržaja bile su prediktorske varijable. Kriterijska varijabla bila je razlika ocjena na testovima znanja nakon tečaja i prije tečaja. Zaključci. Postoji povezanost između zadovoljstva nastavom i uspjeha na testu znanja. Na uspjeh najviše utječe dob ispitanika, a osim toga, ispitanici koji imaju veća očekivanja od nastave i kojima je sadržaj otprije manje poznat pokazuju veći napredak. Zadovoljstvo nastavom može se opisati sa šest definiranih faktora (F1 do F6). Nakon provedenog tečaja postignuti se broj bodova na testu signifikantno povećao. Pozitivan stav prema nastavi, takmičarski duh i veličina grupa također su faktori koji pridonose zadovoljstvu nastavom.

nastava ; zadovoljstvo ; uspjeh ; student ; kabinet vještina ; evalvacija

nije evidentirano

engleski

Comparison of satisfaction and success teaching students to courses in cardiopulmonary resuscitation

nije evidentirano

education ; satisfaction ; success ; student ; skill laboratory ; evalvation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

93

27.07.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita