Call Centre - Computer Telephone Integration (CROSBI ID 112559)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Dražen ; Macura, Arijana ; Maković, Branko
engleski
Call Centre - Computer Telephone Integration
Pozivni su centri ušli u upotrebu kao rezultat potreba kupaca, povezanih s naprednim tehnologijama - tvrtke su prepoznale priliku za zaradu generiranu potrebama kupaca, a zbog toga i rastućim zadovoljstvom kupaca. Bez obzira na specifične primjene i aktivnosti pozivnih centara, zadovoljstvo kupaca uzajamnim djelovanjem s pozivnim centrom presudno je za povećanje dohotka ili osiguravanje postojećeg. Fizički, pozivni centar je mjesto na kojem se nalazi kompjuter, telefon i nadzorna stanica. Pozivni centar omogućava pristup kupcu 24 sata na dan - na raspolaganju je kad kupac želi kupiti proizvod, treba informaciju ili jednostavno želi podnijeti reklamaciju.
computer; telephone; call centre
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano