Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Call Centre - Computer Telephone Integration (CROSBI ID 112559)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kovačević, Dražen ; Macura, Arijana ; Maković, Branko Call Centre - Computer Telephone Integration // Promet, 10 (1998), 5-6; 279-285-x

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Dražen ; Macura, Arijana ; Maković, Branko

engleski

Call Centre - Computer Telephone Integration

Pozivni su centri ušli u upotrebu kao rezultat potreba kupaca, povezanih s naprednim tehnologijama - tvrtke su prepoznale priliku za zaradu generiranu potrebama kupaca, a zbog toga i rastućim zadovoljstvom kupaca. Bez obzira na specifične primjene i aktivnosti pozivnih centara, zadovoljstvo kupaca uzajamnim djelovanjem s pozivnim centrom presudno je za povećanje dohotka ili osiguravanje postojećeg. Fizički, pozivni centar je mjesto na kojem se nalazi kompjuter, telefon i nadzorna stanica. Pozivni centar omogućava pristup kupcu 24 sata na dan - na raspolaganju je kad kupac želi kupiti proizvod, treba informaciju ili jednostavno želi podnijeti reklamaciju.

computer; telephone; call centre

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (5-6)

1998.

279-285-x

objavljeno

0353-5320

Povezanost rada

nije evidentirano