Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća (CROSBI ID 505497)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina
hrvatski
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća
Rad istražuje utjecaj Johna Deweya, jednog od najvećih američkih filozofa pragmatizma, i čikaške škole socijalne misli (Chicago School of Social Thought) na rad grafičkog dizajnera Paula Randa, kreatora čuvenog logotipa za IBM. Za Deweya je karakterističan povijesni pristup znanosti koji filozofske probleme sagledava kao refleksije stvarnih praktičnih problema nastalih kroz društvene i znanstvene promjene. Deweyeva teorija estetike, prema njegovim riječima, "bavi se iznalaženjem prirode umjetničkih djela i uživanja u njihovoj percepciji" (Dewey, 1934). Ista se teorija na polju grafičkog dizajna može iskoristiti pri iznalaženju odgovora na pitanja: "Na koji način grafički dizajn doprinosi društvenoj konstrukciji stvarnosti? Da li grafički dizajner stvara nova značenja ili samo prepoznaje i na kreativan način komunicira već postojeća značenja?"
doživljaj; estetska percepcija; grafički dizajn
nije evidentirano
engleski
Role of the graphic designer in corporate identity creation
nije evidentirano
experience; aesthetic perception; graphic design
nije evidentirano
Podaci o prilogu
53-56.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju
953-96020-2-5
Podaci o skupu
8. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
23.09.2004-24.09.2004
Lovran, Hrvatska