Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 189330

Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet?


Pibernik, Jesenka; Vujnović, Marina
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet? // 7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" : Zbornik radova / Bolanča, Zdenka (ur.).
Zagreb ; Senj: Grafički fakultet Sveučilišta ; Matica hrvatska Ogranak, 2003. str. 73-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet?
(Branding the World : How to design graphic identity)

Autori
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" : Zbornik radova / Bolanča, Zdenka - Zagreb ; Senj : Grafički fakultet Sveučilišta ; Matica hrvatska Ogranak, 2003, 73-78

Skup
Znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" (7 ; 2003)

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 19.-21.06.2003.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Markiranje; identitet; grafički dizajn
(Branding; idntity; graphic design)

Sažetak
Kako su razlike između tvrtki koje proizvode iste vrste roba danas svedene na minimum, markiranje postaje ključni čimbenik u razlikovanju pojedine tvrtke od ostalih u grupaciji. Sukladno tome, identitet potrošača sve se više formira na osnovu identiteta marke. Proizvođači roba podupiru takav način međuljudske komunikacije sredstvima koja izazivaju emocionalni osjećaj pripadanja ideji koju tvrtka promovira. Sadržaj te ideje je jasna i promišljena poruka koju tvrtka šalje kroz određeno vrijeme. Ista poruka može se izraziti na različite načine uz pomoć grafičkog dizajna.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA