Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet? (CROSBI ID 505495)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina
hrvatski
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet?
Kako su razlike između tvrtki koje proizvode iste vrste roba danas svedene na minimum, markiranje postaje ključni čimbenik u razlikovanju pojedine tvrtke od ostalih u grupaciji. Sukladno tome, identitet potrošača sve se više formira na osnovu identiteta marke. Proizvođači roba podupiru takav način međuljudske komunikacije sredstvima koja izazivaju emocionalni osjećaj pripadanja ideji koju tvrtka promovira. Sadržaj te ideje je jasna i promišljena poruka koju tvrtka šalje kroz određeno vrijeme. Ista poruka može se izraziti na različite načine uz pomoć grafičkog dizajna.
markiranje; identitet; grafički dizajn
nije evidentirano
engleski
Branding the World : How to design graphic identity
nije evidentirano
branding; idntity; graphic design
nije evidentirano
Podaci o prilogu
73-78.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" : Zbornik radova
Bolanča, Zdenka
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju
Podaci o skupu
7. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
19.06.2003-21.06.2003
Senj, Hrvatska