Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. (CROSBI ID 112490)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dalić-Pavelić, Sunčica ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 13-24

Podaci o odgovornosti

Dalić-Pavelić, Sunčica ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka

hrvatski

Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.

Željelo se utvrditi utjecaj "Programa strukturiranih igara" na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol. Ispitalo se 1144 učenika (N=570 eksperimentalna skupina, N=574 kontrolna skupina)od četvrtog do osmog razreda redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba. Rezultati su pokazali da različite radionice tog Programa imaju različit utjecaj na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol.

Sociometrijski položaj ; učenik s posebnim potrebama ; Program strukturiranih igara

nije evidentirano

engleski

The influence of the structured games program on the sociometric position of the special needs pupil in the regular primary school

nije evidentirano

sociometric position ; special needs pupil ; the structured games program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (1)

2004.

13-24

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Sociologija

Poveznice
Indeksiranost