Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. (CROSBI ID 112490)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dalić-Pavelić, Sunčica ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka
hrvatski
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.
Željelo se utvrditi utjecaj "Programa strukturiranih igara" na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol. Ispitalo se 1144 učenika (N=570 eksperimentalna skupina, N=574 kontrolna skupina)od četvrtog do osmog razreda redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba. Rezultati su pokazali da različite radionice tog Programa imaju različit utjecaj na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol.
Sociometrijski položaj ; učenik s posebnim potrebama ; Program strukturiranih igara
nije evidentirano
engleski
The influence of the structured games program on the sociometric position of the special needs pupil in the regular primary school
nije evidentirano
sociometric position ; special needs pupil ; the structured games program
nije evidentirano