Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 189169

Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.


Dalić-Pavelić, Sunčica; Fulgosi-Masnjak, Rea; Stančić, Zrinjka
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 13-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 189169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.
(The influence of the structured games program on the sociometric position of the special needs pupil in the regular primary school)

Autori
Dalić-Pavelić, Sunčica ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 40 (2004), 1; 13-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Sociometrijski položaj ; učenik s posebnim potrebama ; Program strukturiranih igara
(sociometric position ; special needs pupil ; the structured games program)

Sažetak
Željelo se utvrditi utjecaj "Programa strukturiranih igara" na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol. Ispitalo se 1144 učenika (N=570 eksperimentalna skupina, N=574 kontrolna skupina)od četvrtog do osmog razreda redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba. Rezultati su pokazali da različite radionice tog Programa imaju različit utjecaj na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dalić-Pavelić, Sunčica; Fulgosi-Masnjak, Rea; Stančić, Zrinjka
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 13-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dalić-Pavelić, S., Fulgosi-Masnjak, R. & Stančić, Z. (2004) Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (1), 13-24.
@article{article, year = {2004}, pages = {13-24}, keywords = {Sociometrijski polo\v{z}aj, u\v{c}enik s posebnim potrebama, Program strukturiranih igara}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog polo\v{z}aja u\v{c}enika s posebnim potrebama.}, keyword = {Sociometrijski polo\v{z}aj, u\v{c}enik s posebnim potrebama, Program strukturiranih igara} }
@article{article, year = {2004}, pages = {13-24}, keywords = {sociometric position, special needs pupil, the structured games program}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-3010}, title = {The influence of the structured games program on the sociometric position of the special needs pupil in the regular primary school}, keyword = {sociometric position, special needs pupil, the structured games program} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Special Educational Needs Abstracts
  • EMBASE
  • ECER-ERIC
  • Content Pages in Education
  • PsychInfo





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font