Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model upravljanja kvalitetom turističke destinacije (CASE STUDY PULA) (CROSBI ID 112475)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šugar, Violeta ; Cetinski, Vinka Model upravljanja kvalitetom turističke destinacije (CASE STUDY PULA) // Tourism and hospitality management, 10 (2004), 3-4; 1-30-x

Podaci o odgovornosti

Šugar, Violeta ; Cetinski, Vinka

hrvatski

Model upravljanja kvalitetom turističke destinacije (CASE STUDY PULA)

Suvremeni turistički proizvod čine atrakcije, od onih prirodnih do ljudskom rukom stvornih. Atrakcije su dio određene destinacije, mjesta, grada, regije, čak kontinenta. Destinacija je cjelina čijim je razvojem i atrakcijskom resursnom osnovom potrebno upravljati na kvalitetan način. Kvalitetno se upravljanje turističkom destinacijom temelji na sinergiji, odnosno suradnji svih zainteresiranih, u javnom i privatnom sektoru. Bez atrakcija nema turizma, odnosno turističke destinacije, bez upravljanja kvalitom, točnije kvalitetnim razvojem, turistička je destinacija prepuštena nasumičnoj, kaotičnoj izgradnji, maksimalnom iskorištavnju resursa, ukratko prijetnji da u budućnosti izgubi sve atribute atraktivnosti. Sustav upravljanja kvalitetom Pule kao turističke destinacije, predložen u ovome radu, trebao bi se temeljiti na kvalitetnoj bazi podataka, dostupnoj umreženim korisnicima, odnosno svima zainteresiranima, podjednako u javnom i privatnom sektoru. Umreženi korisnici činili bi Destinacijsku upravljačku mrežu (DUM), odnosno dijamant konkurentnosti Pule, pilot-projekt čiji bi uspjeh mogao postati parametrom i standardom i za druge, slične destinacije. On-line informacije, od onih statističkih do onih vezanih uz turističku ponudu, proizvode i atrakcije destinacije, činile bi know-how Pule. Znanje, informacije i ljudski kapital temelj su upravljanja kvalitetom i okosnice dijamanta konkurentnosti pulske Destinacijske upravljačke mreže.

upravljanje kvalitetom; turistička destinacija; sinergija; javni i privatni sektor; benchmarking; dijamant konkurentnosti

nije evidentirano

engleski

Tourist Destination Quality Management System (CASE STUDY PULA)

nije evidentirano

quality management; tourist destination; synergy; public and private sector; benchmarking; competitive diamond

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (3-4)

2004.

1-30-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost