Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 188947

Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu


Bogović, Blaž
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu, Zagreb: Studij prometnih znanosti, 1983 (monografija)


Naslov
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu
(Market)

Autori
Bogović, Blaž

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Studij prometnih znanosti

Grad
Zagreb

Godina
1983

Stranica
157

Ključne riječi
marketing; integracija; željeznica
(technological factors; speed)

Sažetak
Koncipiranje prometnog sustava Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaž Bogović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bogović, Blaž
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu, Zagreb: Studij prometnih znanosti, 1983 (monografija)
Bogović, B. (1983) Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu. Zagreb, Studij prometnih znanosti.
@book{book, author = {Bogovi\'{c}, B.}, year = {1983}, pages = {157}, keywords = {technological factors, speed}, isbn = {-}, title = {Market}, keyword = {technological factors, speed}, publisher = {Studij prometnih znanosti}, publisherplace = {Zagreb} }