Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osnove motoričkog učenja u rukometu (CROSBI ID 505369)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Milanović, Dragan ; Barić, Renata ; Jukić, Igor ; Vuleta, Dinko Osnove motoričkog učenja u rukometu // Zbornik radova XXVI. seminara za rukometne trenere / HRS (ur.). Zagreb: HRS, 2002. str. 125-135

Podaci o odgovornosti

Milanović, Dragan ; Barić, Renata ; Jukić, Igor ; Vuleta, Dinko

hrvatski

Osnove motoričkog učenja u rukometu

Uzevši u obzir kompleksnost i različitost čovjekova razvoja i ponašanja, od velike je važnosti za sportsku praksu razumjeti funkcioniranje jednog od temeljnih područja čovjekova djelovanja - područje motoričkog djelovanja, točnije procese i razvoj motoričkih kretnih obrazaca.. Proces stjecanja motoričkih vještina specifični je cilj unutar cjelokupnog trenažnog procesa, sastavni je dio transformacijskog djelovanja i nužan preduvjet specifične sportske i natjecateljske efikasnosti. Poznavanje procesa i karakteristika formiranja motoričkih programa omogućilo bi točnije dijagnosticiranje problema u procesu učenja i izvođenja motoričkih zadataka, što bi bio važan doprinos sportskim kadrovima s aspekta primjene najprikladnijih kretnih struktura i motoričkih rješenja u varijabilnom sportskom okruženju. Pojam motoričkog učenja (vježbanja) odnosi se na proces formiranja motoričkih vještina koje se mogu definirati kao naučena sposobnost postizanja određenih rezultata i vanjskih ciljeva s maksimalnom sigurnošću i skladnošću izvedbe, te minimalnim utroškom energije i vremena. Uspješnost u rukometu zavisi od efikasnosti motoričkih programa, odnosno stupnja njihove usvojenosti i stabilnosti. Potpuno usvojen motorički program za realizaciju struktura gibanja (tehnika) i situacijskih struktura (taktika) u pravilu omogućuje potpuno iskorištavanje bioloških potencijala športaša. Od male je važnosti razvijanje snage i izdržljivosti i ostalih motoričkih sposobnosti, ako se ti potencijali ne mogu efikasno manifestirati u izvođenju različito složenih motoričkih zadataka u fazi obrane, tranziciji i fazi napada.

rukomet ; motoričko učenje

nije evidentirano

engleski

Basics of motor learning in handball

nije evidentirano

handball ; motori learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-135.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova XXVI. seminara za rukometne trenere

HRS

Zagreb: HRS

Podaci o skupu

XXVI. seminar za rukometne trenere

ostalo

03.01.2002-07.01.2002

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija