Direktni marketing (CROSBI ID 2628)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir
hrvatski
Direktni marketing
U ovoj knjizi iz područja marketinga, po prvi puta u nas, eksplicitno su obrađene teme direktnog (izravnog) marketinga. U knjizi se polazi od toga da je novi direktni marketing informacijski vođen marketing proces, upravljan tehnologijom baze podataka koja omogućava marketerima da razvijaju, testiraju, mjere i modificiraju marketinške potrošačke programe i strategije. Direktni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od dinamičnijih područja marketinga, što upućuje na potrebu da se problematici direktnog marketinga treba posvetiti daleko veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičkog aspekta. Iz definicija direktnog marketinga proizlazi njegova višenamjenska uloga, odnosno njegova multifunkcionalnost koja objedinjava nekoliko važnih funkcija: - funkciju komunikacije - funkciju informiranja i istraživanja - funkciju oglašavanja, odnosno promocije - funkciju posredovanja u komunikaciji unutar tvrtke – Internet - funkciju prodaje - funkciju stvaranja i učvršćivanja dugoročnih odnosa s kupcima (direct relationship marketing).
marketing; kanali i mediji direktnog marketinga; elektroničko poslovanje; elektronički marketing; mobilno trgovanje
nije evidentirano
engleski
Direct Marketing
nije evidentirano
Marketing; e-comerce; mobile trade
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin:
2002.
953-6775-38-7
119
objavljeno