Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Direktni marketing (CROSBI ID 2628)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir Direktni marketing. Varaždin, 2002

Podaci o odgovornosti

Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir

hrvatski

Direktni marketing

U ovoj knjizi iz područja marketinga, po prvi puta u nas, eksplicitno su obrađene teme direktnog (izravnog) marketinga. U knjizi se polazi od toga da je novi direktni marketing informacijski vođen marketing proces, upravljan tehnologijom baze podataka koja omogućava marketerima da razvijaju, testiraju, mjere i modificiraju marketinške potrošačke programe i strategije. Direktni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od dinamičnijih područja marketinga, što upućuje na potrebu da se problematici direktnog marketinga treba posvetiti daleko veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičkog aspekta. Iz definicija direktnog marketinga proizlazi njegova višenamjenska uloga, odnosno njegova multifunkcionalnost koja objedinjava nekoliko važnih funkcija: - funkciju komunikacije - funkciju informiranja i istraživanja - funkciju oglašavanja, odnosno promocije - funkciju posredovanja u komunikaciji unutar tvrtke – Internet - funkciju prodaje - funkciju stvaranja i učvršćivanja dugoročnih odnosa s kupcima (direct relationship marketing).

marketing; kanali i mediji direktnog marketinga; elektroničko poslovanje; elektronički marketing; mobilno trgovanje

nije evidentirano

engleski

Direct Marketing

nije evidentirano

Marketing; e-comerce; mobile trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždin:

2002.

953-6775-38-7

119

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano