Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 188140

Direktni marketing


Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir
Direktni marketing, Varaždin: TIVA [i. e.] Tiskara Varaždin, 2002 (monografija)


Naslov
Direktni marketing
(Direct Marketing)

Autori
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
TIVA [i. e.] Tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2002

Stranica
119

ISBN
953-6775-38-7

Ključne riječi
marketing; kanali i mediji direktnog marketinga; elektroničko poslovanje; elektronički marketing; mobilno trgovanje
(Marketing; e-comerce; mobile trade)

Sažetak
U ovoj knjizi iz područja marketinga, po prvi puta u nas, eksplicitno su obrađene teme direktnog (izravnog) marketinga. U knjizi se polazi od toga da je novi direktni marketing informacijski vođen marketing proces, upravljan tehnologijom baze podataka koja omogućava marketerima da razvijaju, testiraju, mjere i modificiraju marketinške potrošačke programe i strategije. Direktni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od dinamičnijih područja marketinga, što upućuje na potrebu da se problematici direktnog marketinga treba posvetiti daleko veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičkog aspekta. Iz definicija direktnog marketinga proizlazi njegova višenamjenska uloga, odnosno njegova multifunkcionalnost koja objedinjava nekoliko važnih funkcija: - funkciju komunikacije - funkciju informiranja i istraživanja - funkciju oglašavanja, odnosno promocije - funkciju posredovanja u komunikaciji unutar tvrtke – Internet - funkciju prodaje - funkciju stvaranja i učvršćivanja dugoročnih odnosa s kupcima (direct relationship marketing).

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Stjepan Dvorski (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir
Direktni marketing, Varaždin: TIVA [i. e.] Tiskara Varaždin, 2002 (monografija)
Dvorski, S. & Dobrinić, D. (2002) Direktni marketing. Varaždin, TIVA [i. e.] Tiskara Varaždin.
@book{book, year = {2002}, pages = {119}, keywords = {Marketing, e-comerce, mobile trade}, isbn = {953-6775-38-7}, title = {Direct Marketing}, keyword = {Marketing, e-comerce, mobile trade}, publisher = {TIVA [i. e.] Tiskara Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }