ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem (CROSBI ID 505158)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
ECR koncept kao instrument upravljanja vrijednosnim lancem
Razvojem informacijskih tehnologija omogućena je promjena strategijskih opcija maloprodajnoga poduzeća ju smislu vođenja "hibridne" strategije na temelju koncepcije ECR (Efficient Consumer Response). Time se pokazuje da su prevladana dosadašnja teorijska Porterova polazišta za pribavljanje konkurentskih prednosti na temelju vodstva u troškovima, odnosno cijenama, ili na temelju diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Naime, može se djelovati dvojako istodobno: uvođenjem učinkovitih logističkih sustava (što odgovara strategiji vođe u troškovima) i dosljednim planiranjem asortimana u smislu vrijednosti za potrošače (Customer Value), što pripada strategiji diferencijacije. S obzirom na otvorenost hrvatskoga gospodarstva i ulazak velikih svjetskih maloprodajnih lanaca, izučavanje koncepta ECR-a neophodo je i za hrvatske gospodarske subjekte.
Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain Management (SCM); Category management (CM); Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
ECR - Concept as an Instrument in Managing the Value Chain
nije evidentirano
Efficient Consumer Response (ECR); Supply Chain management (SCM); Category management (CM); Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-30-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Četvrti znanstveni kolokvij "Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije"
pozvano predavanje
21.10.2004-21.10.2004
Osijek, Hrvatska