Tržišna logistika, vertikalni marketing i hrvatsko gospodarstvo (CROSBI ID 505157)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Tržišna logistika, vertikalni marketing i hrvatsko gospodarstvo
Teorijsko razmatranje vertikalnoga marketinga ima svoje ishodište u izučavanju kanala marketinga koji su bili predmetom istraživačke aktivnosti određenih škola u marketinškoj znanosti. U suvremenijim uvjetima na razvoj vertikalnoga marketinga utjecao je razvoj samoga menadžmenta, unutar kojega se pojavila ideja o optimizaciji marketinških tokova i kanala. U današnjim se okolnostima često ističe da su povećana razina zahtjeva potrošača, rastuća dinamika konkurencije i koncentracije i na strani trgovine i na strani proizvođača, te ubrzanje tehnoloških promjena razlozi za turbulentnost okružja gospodarskih subjekata. Da bi odgovorila time povećanim zahtjevima, današnja su poduzeća prisiljena otkrivati mogućnosti povišenja efektivnosti i efikasnosti na temelju novih koncepcija vertikalnoga marketinga (npr. ECR-a). Te su mogućnosti jedini način i za održanje i razvoj domicilnih maloprodavača i proizvođača u Republici Hrvatskoj.
distribucija; vertikalni marketing; marketinški kanali; menadžment; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Market Logistic, Vertical Marketing and Croatians Economy
nije evidentirano
distribution; vertical marketing; marketing channels; management; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-18-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacije
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Četvrti znanstveni kolokvij "Suvremena logistika i distribucija u uvjetima globalizacija"
pozvano predavanje
21.10.2004-21.10.2004
Osijek, Hrvatska