Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre (CROSBI ID 505074)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan
hrvatski
Ruralni prostor kao proizvod: "nova" slika unutrašnje Istre
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim "novim" identitetima. Kritički se interpretiraju oblici, sadržaji i znakovi korišteni za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. U zaključku se ističe da je unutrašnja Istra konceptom turističko-geografskog marketinga oblikovana u sliku "idiličnog ruralno-urbanog mozaika sjećanja".
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; simbolizam; baština; identitet; Istra; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Commodified rural space: Re-imagining Istria
nije evidentirano
rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istria; simbolism; heritage; identity; Istria; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
329-340-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja
Ilić, Milan
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096