Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Profil poduzetnika u Hrvatskoj : socio-ekonomsko istraživanje 2003. (CROSBI ID 2611)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Leburić, Anči ; Krneta, Mira Profil poduzetnika u Hrvatskoj : socio-ekonomsko istraživanje 2003.. Split: Naklada Bošković, 2004

Podaci o odgovornosti

Leburić, Anči ; Krneta, Mira

Leburić, Anči

hrvatski

Profil poduzetnika u Hrvatskoj : socio-ekonomsko istraživanje 2003.

Istraživačice su krajem 2003. godine realizirale socio-ekonomsko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj, poentirajući teorijski poduzetništvo kao društveni trend 21. stoljeća. Opći istraživački cilj bio je propitati razvija li Hrvatska svoj specifičan profil poduzetnika?! Bavile su se mogućom identifikacijom prevladavajućeg tipa poduzetnika, ispitujući mogućnosti unapređenja modela poticajnog financiranja malog i srednjeg poduzetništva. Rezultati istraživanja sugeriraju da većina ispitanih poduzetnika Hrvatsku još uvijek ne doživljava kao zemlju u kojoj se može govoriti o poduzetničkoj kulturi kao postojećem (društvenom) fenomenu. Ona se, naime, ne artikulira niti u svakodnevnom životu niti u poduzetničkom poslovanju. Prosječan poduzetnik u zemlji češće je muškarac nego žena. U dobi je najčešće između 36 i 45 godina. Doduše, većina ih posjeduje minimalno srednje stručno obrazovanje. Poduzetničku aktivnost smatraju djelatnošću koja utječe i stvara njihovu i obiteljsku budućnost. U kontekstu unapređenja modela poticajnog financiranja malog i srednjeg poduzetništva, istraživački rezultati sugeriraju postojanje nekoliko područja inoviranja modela i prakse njegove implementacije, od suradnje s poslovnim bankama, mijenjanja uvjeta financiranja, do organiziranja sistema kontrole, savjetovanja i osposobljavanja za poduzetničko djelovanje. Generalno, moguće je zaključivati da su perspektive razvoja poduzetništva u Hrvatskoj poprilične i otvorene. Kako se radi o složenom društvenom fenomenu, bit će nužno čitav niz društvenih uvjeta i pretpostavki paralelno afirmirati, izgrađivati, te intenzivnije razvijati.

poduzetnici; Hrvatska; sociološko istraživanje; mješovita metodologija

nije evidentirano

engleski

The Profile of Entrepreneurs in Croatia : Socio-economic Research 2003.

nije evidentirano

entrepreneurs; Croatia; sociological research; mix methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Naklada Bošković

2004.

953-7090-47-7

168

Biblioteka Društvena istraživanja; 1

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano