Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II) (CROSBI ID 111787)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Odnosi proizvodnje i trgovine i problemi hrvatskoga gospodarstva (II)
Posljednjih godina u trzisno - razvijenom gospodarstvu kooperacija je dobila na znacenju kao samostalna i jednakovrijedna opcija u konkurentskom ponasanju.U Hrvatskoj danas postoje problemi osobito u odnosima izmeu domacih proizvodjacai velikih inozemnih lanaca trgovine na malo, te se (ponovo) pojavljuju prijedlozi za politiku kooperacije izmedju domace trgovine i domace proizvodnje kao strategije povecanja njihove konkurentnosti. a i velikih inozemnih lanaca trgovine na malo
koncentracija maloprodaje; kooperacija; koopeticija; vertikalni marketing; Republika hrvatska
nije evidentirano
engleski
Relationship Production - Trade and Problems of Croatian Economy (II)
nije evidentirano
Concentration of Retailing; Cooperation; Coopetition; Vertical Marketing; Republic of Croatia
nije evidentirano