Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 185725

Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike


Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike, Zagreb: Udruga roditelja "Korak po korak", 1998 (ostalo)


Naslov
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike
(I Bet You Can..: Psychological Aspects of Initial Teaching of Mathematics)

Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, strucna

Izdavač
Udruga roditelja "Korak po korak"

Grad
Zagreb

Godina
1998

Stranica
85

ISBN
953-97494-1-7

Ključne riječi
matematika; matematički zadaci; podučavanje; djeca
(mathematics; mathematical problems; teaching; children)

Sažetak
Uvod: Ta teška matematika - psihološki činitelji učenja matematike ; Kad prsti više nisu dovoljni - kognitivni aspekti zbrajanja i oduzimanja ; Kad podijelim imat ću više - kognitivni aspekti množenja i dijeljenja ; Zašto djeca ne vole bazene koji se pune i prazne - teškoće u rješavanju problemskih zadataka

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta
Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike, Zagreb: Udruga roditelja "Korak po korak", 1998 (ostalo)
Vlahović-Štetić, V. & Vizek Vidović, V. (1998) Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike. Zagreb, Udruga roditelja "Korak po korak".
@book{book, year = {1998}, pages = {85}, keywords = {mathematics, mathematical problems, teaching, children}, isbn = {953-97494-1-7}, title = {I Bet You Can..: Psychological Aspects of Initial Teaching of Mathematics}, keyword = {mathematics, mathematical problems, teaching, children}, publisher = {Udruga roditelja "Korak po korak"}, publisherplace = {Zagreb} }