Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184596

Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću


Prskalo, Ivan
Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću // Znnatveni skup "125 godina poslije" / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb-Petrinja: Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor, 1999. str. 133-137 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću
(Teachers and Physical Education ( PE ) in the 21 century)

Autori
Prskalo, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Znnatveni skup "125 godina poslije" / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje - Zagreb-Petrinja : Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor, 1999, 133-137

Skup
Znnatveni skup "125 godina poslije"

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 4.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Učitelj; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje; 21. stoljeće
(Teachers; Physical Education ( PE ); 21 century)

Sažetak
Karakteristika naše civilizacije je smanjeno kretanje što će u periodu radne aktivnosti studenata sadašnjih učiteljskih škola odnosno u 21. stoljeću vjerovatno biti još izraženije. To povećava značaj tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja a time i obvezu pripreme odgovora učiteljskih škola takvim zahtjevima. Podrazumjeva se visoka stručna osposobljenost učitelja razredne nastave za učinkovit rad u ovom odgojno-obrazovnom području a posebice radi pravog odgovora potrebama koje nameće i sadašnjost a još više budučnost. Bolestima današnjice koje se mogu svrstati pod zajednički imenitelj "nekretanje" može se suprotstaviti samo adekvatnim tjelesnim vježbanjem od najranijeg djetinjstva. Da bi to bilo moguće potrebno je poznavati supstratnu znanost kineziologiju odnosno bazične, primijenjene i pomoćne discipline, pratiti redovito njihova dostignuća te ih primijeniti u procesu tjelesnog vježbanja. Potrebno je s velikom pažnjom pristupati izradi i realizaciji programa studija visokih učiteljskih škola kako za kolegije: Tjelesna i zdravstvena kiultura, Osnove kineziologije i Metodika tjelesne i zdravstvene kulture tako i za ostale kolegije koji imaju upliva na kvalitetu rada u ovom odgojno obrazovnom području. Pri tom treba imati na umu visoku osjetljivost populacije učenika mlađe školske dobi te veću mogućnost transformacije antropoloških obilježja posebice osobina koje su više genotipski uvjetovane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Ivan Prskalo, (236980)