Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184575

Metoda recepcije u nastavi


Stevanović, Marko
Metoda recepcije u nastavi, Tuzla, BiH: R&S, 1998 (monografija)


Naslov
Metoda recepcije u nastavi
(Method acceptance in teaching)

Autori
Stevanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
R&S

Grad
Tuzla, BiH

Godina
1998

Stranica
232

ISBN
958-731-01-0

Ključne riječi
metoda; reepcija; učenik; nastavnik; nastava; plan; program; stvaralaštvo
(method; acceptance; pupil; teacher; teaching; plan; program; crerativity)

Sažetak
Utemeljena je nova znanstcvena metoda u nastavi - metoda recepcije. Studija je nastala kao reakcija na postojeći nastavni rad koji zaostaje iza stvarnih intelektualnih mogućnosti suvremenog učenika. On se ne može efikasno ostvariti u uvjetima rigidnog učeničkog kolektiva u kome je u najvećoj mjeri zastupljen frontalni (kolektivni) način rad u kome nastavnik ima dominirajuću ulogu. Učenik se koristi samo jednim dijelom svojih mentalnih potencijala, dok drugi, veći dio, ostaje neiskorišten. To je teško ostvariti u školi u kojoj na svakom nastavnom satu dominira poučavanje, tako da učeniku preostaje jedino da uči kod kuće. To opet rade samo neki, najčešće uvijek isti (oni bolji i najbolji), dok slabiji niti znaju kako učiti, niti o tome imaju potrebne navike. U studiji je "uklonjen" nastavnik kao posrednik između učenika i gradiva. On je u drugom planu.Sada se učenik direktno sučeljava s gradivom, vlastitim naporima ga istražuje, a nastavnik pruža pomoć samo u onim slučajevima u kojim učenik ne može doći do rješenja, i pored upornih nastojanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marko Stevanović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Stevanović, Marko
Metoda recepcije u nastavi, Tuzla, BiH: R&S, 1998 (monografija)
Stevanović, M. (1998) Metoda recepcije u nastavi. Tuzla, BiH, R&S.
@book{book, author = {Stevanovi\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {232}, keywords = {method, acceptance, pupil, teacher, teaching, plan, program, crerativity}, isbn = {958-731-01-0}, title = {Method acceptance in teaching}, keyword = {method, acceptance, pupil, teacher, teaching, plan, program, crerativity}, publisher = {R and S}, publisherplace = {Tuzla, BiH} }