Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvalitetna škola i stvaralaštvo (CROSBI ID 2574)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Stevanović, Marko Kvalitetna škola i stvaralaštvo. Varaždinske Toplice, 2001

Podaci o odgovornosti

Stevanović, Marko

hrvatski

Kvalitetna škola i stvaralaštvo

Kvalitetna škola, škola - prijatelj djece, je ona škola koja zadovoljava osnovne potrebe učenika i koja poučava i učenje zasniva na stvaralačkom izražavanju učenika i nastavnika i koja u realizaciju programskih sadržaja uključuje roditeljsku i lokalnu zajednicu. Kvalitetna škola afirira stvaralaštvo u svim fazama nastavnog rada: planiranju, organizaciji, realizaciji, elaboraciji i aplikaciji. U njoj se nastava transformira u učenje, a učenje u stvaralaštvo. Pedagoško vođenje je usmjereno na postupke kojim se izgrađuju takvi odnosi u zajednici učenika, nastavnika i roditelja koji omogućavaju da svaki učenik kao recipijent ima mogućnost dostizanja svog individualnog maksimuma u nekom od mnogobrojnih nastavnih i izvannastavnih aktivnosti. Takva škola omogućava učeniku traganje za identitetom slobodne, izražajne, kreativne i aktivne ličnosti. Nastavnik ima planersku, organizacijsku, koordinatorsku, pedagošku, didaktičku, metodičku, kreatologijsku (stvaralačku) i motivacijsku funkciju. Njegove su uloge usmjerene u poticanje i razvijanje djeteta kao nekonformističke, demokratske, altruističke, istraživačke i stvaralačke ličnosti. Zato kvalitetna škola u prvi plan ističe stvaralačko interakcijsko djelovanje nastavnika i učenika. Do više kvalitete u učenju može se doći samo stvaralačkom nastavom koja će zadovoljiti osnovne potrebe učenika: ljubav, moć, slobodu, autonomiju, zabavu, stvaralaštvo, znanje. Utemeljeno je šest modela kvalitetne škole (Stevanovioć, 2001): model heterogenih interesa, model opće uspješnosti, model diferenciranih postignuća, model specifičnog maksimuma, model školske kulture i model partnerstva.

škola; učenik; nastavnik; stvaralaštvo; plan; program

nije evidentirano

engleski

Qvality school and creativity

nije evidentirano

school; pupil; teacher; creativity; plan; program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždinske Toplice:

2001.

953-6338-75-0

296

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano