Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184451

Posebnosti odlučivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu


Brajdić, Igor
Posebnosti odlučivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 184451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posebnosti odlučivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu
(Teh Special Features of Decision-Making in Advertising in Continental Tourism)

Autori
Brajdić, Igor

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9 (2003), 1; 27-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
propaganda; odlučivanje; kontinentalni turizam
(adversiting; decision-making; continental tourism)

Sažetak
Jedna od primarnih funkcija turističkog poduzeća je propaganda, kao dio šire marketinške funkcije. Svaka funkcija ima svoje posebnosti koje se ispoljavaju na različitim procesima u poduzeću među kojima se ističe odlučivanje. Osim same funkcije propagande pretpostavka je da kontinentalni turizam zbog svoje pretežite orijentacije na pružanje ugostiteljskih, a manje hotelskih usluga, ima svoje posebnosti odlučivanja u okviru propagandne funkcije. Provedeno empirijsko istraživanje u dijelu kontinentalnog turizma koji obuhvaća hrvatsko zagorje je usmjereno na niz tipičnih značajki odlučivanja kao što su vrste odluka, načini odlučivanja te ishodi alternativa, kontrola efekata i mjere za poboljšanje odlučivanja. Od vrsta odluka većina managera i izvršitelja smatra da se u najvećoj mjeri donose zadovoljavajuće odluke kao i rutinske odluke što je u skladu sa pretežitim usmjerenjem na pružanje osnovnih ugostiteljskih usluga. Zbog opće orijentacije na grupno odlučivanje slijedi zaključak da upravljačka struktura samo proizvoljno kontaktira sa izvršiteljima kada treba izabrati propagandni medij. Od zadnje grupe pitanja ističe se zaključak da sve što ima veze sa znanošću u anketiranim poduzećima se primjenjuje u najmanjoj mogućoj mjeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116008

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Igor Brajdić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Brajdić, Igor
Posebnosti odlučivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Brajdić, I. (2003) Posebnosti odlučivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu. Tourism and hospitality management, 9 (1), 27-34.
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, I.}, year = {2003}, pages = {27-34}, keywords = {propaganda, odlu\v{c}ivanje, kontinentalni turizam}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Posebnosti odlu\v{c}ivanja propagandne funkcije u kontinentalnom turizmu}, keyword = {propaganda, odlu\v{c}ivanje, kontinentalni turizam} }
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, I.}, year = {2003}, pages = {27-34}, keywords = {adversiting, decision-making, continental tourism}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Teh Special Features of Decision-Making in Advertising in Continental Tourism}, keyword = {adversiting, decision-making, continental tourism} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Cab International
  • Journal of Economics Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font