Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 184234

Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području


Prskalo, Ivan; Tokić Pavao; Sekulić Vladimir
Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999. str. 630-634 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Učitelj razredne nastave - čimbenik kvalitete u tjelesno-zdravstvenom odgojno-obrazovnom području
(Class - teacher - a factor of the quality in the field of physical and health education)

Autori
Prskalo, Ivan ; Tokić Pavao ; Sekulić Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1999, 630-634

Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij - Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.-26.3.199

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učitelj; kvaliteta; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje
(Teacher; quality; field of physical and health education)

Sažetak
Učitelj razredne nastave je kao prva osoba s kojom se djeca susreću dolaskom u školu najodgovorniji čimbenik kvalitete odgojno obrazovnog procesa. Njegove odgovornosti se povečavaju s utjecajima suvremenog načina života na čovjeka a sve više i na djecu dobi od 6 - 10 godina, iako kod djece ove dobi postoji pozitivan odnos prema kretnim aktivnostima. Upravljanje procesom tjelesnog vježbanja zahtijeva određene osobine i sposobnosti učitelja a prije svega stručnost, strpljivost, inicijativu, pravednost, intuiciju, vedrinu, zanos a osobito ljubav prema djeci i poslu koji radi. Zbog toga bi posebnu pažnju trebalo posvetiti programima visokih učiteljskih škola koje osposobljavaju učitelje razredne nastave ali i selekciji i usmjeravanju kadrova te pozitivnom odnosu društva prema ovoj profesiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA