Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 183494

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti


Baban, Ljubomir
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XV (2002), 1 i 2; 5-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
(Market (marketing) research as the Science in the system of sciences)

Autori
Baban, Ljubomir

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XV (2002), 1 i 2; 5-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost; interdisciplinarna znanost; primijenjena znanost
(Market / marketing research; system of science; economic science; social science; general science; historic science; interdisciplinary science; applied science)

Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je novijeg datuma. Ona je temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke istraživanja tržišta (marketinga). Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanuje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost. Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0010011

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ljubomir Baban, (145841)