Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 183451

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost


Baban, Ljubomir
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XVI (2003), 1 i 2; 67-73 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


Naslov
Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost
(Market (Marketing) Research - Skill and (or) Science)

Autori
Baban, Ljubomir

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XVI (2003), 1 i 2; 67-73

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
Istraživanje tržišta (marketinga) znanost; vještina; istina; hipoteza; metode; tehnike; instrumenti za prikupljanje podataka
(Market (marketing) research; science; skill; truth; hypothesis; methods; techniques; data gathering instruments)

Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode. Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0010011

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ljubomir Baban, (145841)