Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture (CROSBI ID 503903)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Alerić, Dražen Factors and effects in formation of Customer Relationships on Development of information technology infrastructure / Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture // Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a / Radić, T. ; Vlahović, D. (ur.). Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 317-329-x

Podaci o odgovornosti

Alerić, Dražen

hrvatski

Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture

Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga.Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključuspjeha stvaranja odnosa s korisnicima.Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.

konkurentnost usluga; informatička tehnologija; dugotrajni odnos davatelja i korisnika usluga

nije evidentirano

engleski

Factors and effects in formation of Customer Relationships on Development of information technology infrastructure

Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga.Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključuspjeha stvaranja odnosa s korisnicima.Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.

competitivenes of services; information technology; long termrelationship between service providers and their customers

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

317-329-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a

Radić, T. ; Vlahović, D.

Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija