Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture (CROSBI ID 503903)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Alerić, Dražen
hrvatski
Činitelji utjecaja formiranja odnosa s kupcima-korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture
Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga.Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključuspjeha stvaranja odnosa s korisnicima.Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.
konkurentnost usluga; informatička tehnologija; dugotrajni odnos davatelja i korisnika usluga
nije evidentirano
engleski
Factors and effects in formation of Customer Relationships on Development of information technology infrastructure
Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga.Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključuspjeha stvaranja odnosa s korisnicima.Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.
competitivenes of services; information technology; long termrelationship between service providers and their customers
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-329-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a
Radić, T. ; Vlahović, D.
Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096