Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 181638

Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama


Žic-Ralić, Anamarija
Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama // Dijete odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2004. str. 35-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 181638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama
(The role of a teacher in the social integration of students with special needs)

Autori
Žic-Ralić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Dijete odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom / Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2004, 35-47

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom Dijete odgojitelj i učitelj

Mjesto i datum
Zadar - Preko, Hrvatska, 21.-22.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; vršnjaci; socijalni i kognitivni razvoj; kognitivne sposobnosti; socijalna kompetencija; inkluzija
(children with special needs; peers; social and cognitive development; cognitive skills; social competency; inclusion)

Sažetak
U radu se polazi od značajne uloge vršnjaka u socijalnom i kognitivnom razvoju svakog djeteta. Uspostavljanje kvalitetnih odnosa s vršnjacima temelji se na određenim osobinama djeteta, na obilježjima okoline i na pozitivnom iskustvu pri druženju s vršnjacima. Kod djece s posebnim potrebama postoji povećani rizik od pojave teškoća u odnosima s vršnjacima. Primjerice, oni manje sudjeluju u grupnim igrama i teže uspostavljaju obostrana prijateljstva. S obziroma na sniženu razinu socijalne kompetencije kod djece sniženih kognitivnih sposobnosti, nužno je pružiti im podršku pri uspostavljanju odnosa s vršnjacima. Temeljem brojnih istraživanja o važnosti inkluzije ove djece od najranije dobi, u radu se ističe važnost uloge učitelja i vršnjaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anamarija Žic-Ralić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Žic-Ralić, Anamarija
Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama // Dijete odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2004. str. 35-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Žic-Ralić, A. (2004) Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama. U: Bacalja, R. (ur.)Dijete odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom.
@article{article, author = {\v{Z}ic-Rali\'{c}, A.}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2004}, pages = {35-47}, keywords = {djeca s posebnim potrebama, vr\v{s}njaci, socijalni i kognitivni razvoj, kognitivne sposobnosti, socijalna kompetencija, inkluzija}, title = {Uloga u\v{c}itelja u socijalnoj integraciji u\v{c}enika s posebnim potrebama}, keyword = {djeca s posebnim potrebama, vr\v{s}njaci, socijalni i kognitivni razvoj, kognitivne sposobnosti, socijalna kompetencija, inkluzija}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece}, publisherplace = {Zadar - Preko, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}ic-Rali\'{c}, A.}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2004}, pages = {35-47}, keywords = {children with special needs, peers, social and cognitive development, cognitive skills, social competency, inclusion}, title = {The role of a teacher in the social integration of students with special needs}, keyword = {children with special needs, peers, social and cognitive development, cognitive skills, social competency, inclusion}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece}, publisherplace = {Zadar - Preko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font