Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama (CROSBI ID 503880)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žic-Ralić, Anamarija
hrvatski
Uloga učitelja u socijalnoj integraciji učenika s posebnim potrebama
U radu se polazi od značajne uloge vršnjaka u socijalnom i kognitivnom razvoju svakog djeteta. Uspostavljanje kvalitetnih odnosa s vršnjacima temelji se na određenim osobinama djeteta, na obilježjima okoline i na pozitivnom iskustvu pri druženju s vršnjacima. Kod djece s posebnim potrebama postoji povećani rizik od pojave teškoća u odnosima s vršnjacima. Primjerice, oni manje sudjeluju u grupnim igrama i teže uspostavljaju obostrana prijateljstva. S obziroma na sniženu razinu socijalne kompetencije kod djece sniženih kognitivnih sposobnosti, nužno je pružiti im podršku pri uspostavljanju odnosa s vršnjacima. Temeljem brojnih istraživanja o važnosti inkluzije ove djece od najranije dobi, u radu se ističe važnost uloge učitelja i vršnjaka.
djeca s posebnim potrebama; vršnjaci; socijalni i kognitivni razvoj; kognitivne sposobnosti; socijalna kompetencija; inkluzija
nije evidentirano
engleski
The role of a teacher in the social integration of students with special needs
nije evidentirano
children with special needs; peers; social and cognitive development; cognitive skills; social competency; inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-47.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom
Bacalja, Robert
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom Dijete odgojitelj i učitelj
predavanje
21.05.2004-22.05.2004
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska