Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške (CROSBI ID 110974)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Milošak, Nada ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka
hrvatski
Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške
U ovom radu govori se o uspješnosti učenika s lakom mentalnom retardacijom, polaznika 3. razreda posebnog programa osnovnog školovanja, u rješavanju matematičkih zadataka različite složenosti u odnosu na problemsko područje, formulaciju zadataka i didaktičku podršku. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 43 učenika, oba spola, kronološke dobi od 8.5 do 14.5. godina. Kod većine ispitanih učenika, pored sniženog intelektualnog funkcioniranja, bile su prisutne i utjecajne teškoće u razvoju. Postignuća učenika, a potom i njihova uspješnost s obzirom na varijable istraživanja izdvojeni su iz instrumenta procjene pod nazivom Zadaci za procjenu dostiguća iz nastavnog predmeta matematike za učenike 3. razreda (LJiljak, Ivančić, Đ., Stančić, Z., 1999). Dobiveni rezultati pokazuju da su nađene statistički značajne razlike s obzirom na uspješnost učenika i promatrana područja prezentnog istraživanja u nastavi matematike.
učenici s lakom mentalnom retardacijom; rješavanje matematičkih zadataka; razine složenosti zadataka
nije evidentirano
engleski
The influence of the problem ara, type of task formulation and the use of didactic support on the success of pupils with mild mental retardation in solving mathematical tasks
nije evidentirano
pupils with mild mental retardation; solving mathematical tasks; complexity level of mathematical tasks
nije evidentirano