Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške (CROSBI ID 110974)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Milošak, Nada ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 53-64-x

Podaci o odgovornosti

Milošak, Nada ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka

hrvatski

Uspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške

U ovom radu govori se o uspješnosti učenika s lakom mentalnom retardacijom, polaznika 3. razreda posebnog programa osnovnog školovanja, u rješavanju matematičkih zadataka različite složenosti u odnosu na problemsko područje, formulaciju zadataka i didaktičku podršku. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 43 učenika, oba spola, kronološke dobi od 8.5 do 14.5. godina. Kod većine ispitanih učenika, pored sniženog intelektualnog funkcioniranja, bile su prisutne i utjecajne teškoće u razvoju. Postignuća učenika, a potom i njihova uspješnost s obzirom na varijable istraživanja izdvojeni su iz instrumenta procjene pod nazivom Zadaci za procjenu dostiguća iz nastavnog predmeta matematike za učenike 3. razreda (LJiljak, Ivančić, Đ., Stančić, Z., 1999). Dobiveni rezultati pokazuju da su nađene statistički značajne razlike s obzirom na uspješnost učenika i promatrana područja prezentnog istraživanja u nastavi matematike.

učenici s lakom mentalnom retardacijom; rješavanje matematičkih zadataka; razine složenosti zadataka

nije evidentirano

engleski

The influence of the problem ara, type of task formulation and the use of didactic support on the success of pupils with mild mental retardation in solving mathematical tasks

nije evidentirano

pupils with mild mental retardation; solving mathematical tasks; complexity level of mathematical tasks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (1)

2004.

53-64-x

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost