Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa (CROSBI ID 340484)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomić, Danijela Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa / Kučiš, Vlasta (mentor); Zadar, Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu, . 2003

Podaci o odgovornosti

Tomić, Danijela

Kučiš, Vlasta

hrvatski

Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa

Rad se temelji na značenju marketinga u suvremenom poslovanju sa svim instrumentima i aktivnostima koje ga čine, a koje su važne za opstanak i funkcioniranje poduzeća na tržištu.

marketing; turizam; menadžment

nije evidentirano

engleski

Marketing as the basis of successful management in tourism

nije evidentirano

marketing; tourism; management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

24.04.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti