izvor podataka: crosbi
✓
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa (CROSBI ID 340484)
Ocjenski rad | diplomski rad
Tomić, Danijela
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa / Kučiš, Vlasta (mentor);
Zadar, Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu, . 2003
Podaci o odgovornosti
Tomić, Danijela
Kučiš, Vlasta
hrvatski
Marketing kao osnova uspješnog turističkog managementa
Rad se temelji na značenju marketinga u suvremenom poslovanju sa svim instrumentima i aktivnostima koje ga čine, a koje su važne za opstanak i funkcioniranje poduzeća na tržištu.
marketing; turizam; menadžment
nije evidentirano
engleski
Marketing as the basis of successful management in tourism
nije evidentirano
marketing; tourism; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
24.04.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski Fakultet u Zadru Sveučilišta u Splitu
Zadar
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove