Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 180963

Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju


Koller-Trbović, Nivex; Žižak, Antonija; Novak, Tihana
Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 2; 189-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 180963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju
(Qualitative Analysis in Social-Pedagogic Diagnostic)

Autori
Koller-Trbović, Nivex ; Žižak, Antonija ; Novak, Tihana

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 39 (2003), 2; 189-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
participacija djeteta ; socijalnopedagoška dijagnoza ; kvalitativna analiza
(child's participation ; social-pedagogic diagnosis ; qualitative analysis)

Sažetak
U radu je predstavljan projekt Socijalnopedagoška dijagnoza- participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija. Riječ je o akcijskom projektu kojim se nastoji maksimalno uključiti samu djecu / maloljetnike u proces samoupoznavanja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja, vršenja izbora i donošenja odluka, te planiranja budućeg tretmana. Mladi postaju suradnici stručnjacima u jednom, ranije ekskluzivno profesionalnom procesu. Na taj način u praktičnom radu mijenja se paradigma pristupa populaciji djece i mladih s poremećajima u ponašanju, a u znanstveno istraživačkom radu mijenjaju se uloge ispitanika i istraživača. S tim u svezi i metodologija istraživanja treba biti u skladu s postavljenim ciljevima, te načinom i tijekom istraživačkog procesa. Iz tog razloga izabrana je kvalitativna metodologija i kvalitativna analiza teksta. Temelj za analizu teksta je poslustrukturirani intervju koji se snima na magnetofon, a potom doslovno prepisuje. Nakon toga slijedi rad na tekstu s jedne strane s djetetom / maloljetnikom, a s druge strane analizom teksta od strane više istraživača. Budući da se radi o vrlo opsežnim, zahtijevnim i dugotrajnim procedurama, u projektu se koristi računalni program za kvalitativnu analizu teksta Nvivo. U radu su predstavljeni i neki od načina prikaza teksta, kao i odgovori djece i mladih o potrebi i mogućnostima participacije u procesu dijagnosticiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013100

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Koller-Trbović, Nivex; Žižak, Antonija; Novak, Tihana
Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 2; 189-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Koller-Trbović, N., Žižak, A. & Novak, T. (2003) Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2), 189-202.
@article{article, year = {2003}, pages = {189-202}, keywords = {participacija djeteta, socijalnopedago\v{s}ka dijagnoza, kvalitativna analiza}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {39}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Kvalitativna analiza u socijalnopedago\v{s}kom dijagnosticiranju}, keyword = {participacija djeteta, socijalnopedago\v{s}ka dijagnoza, kvalitativna analiza} }
@article{article, year = {2003}, pages = {189-202}, keywords = {child's participation, social-pedagogic diagnosis, qualitative analysis}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {39}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Qualitative Analysis in Social-Pedagogic Diagnostic}, keyword = {child's participation, social-pedagogic diagnosis, qualitative analysis} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Special Education Needs Abstracts
  • EMBASE/Excerpta Medica
  • Exceptional Child Education Resourses (ECER-ERIC)
  • Content Pages in Education
  • PsychInfo





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font