Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju (CROSBI ID 110932)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Koller-Trbović, Nivex ; Žižak, Antonija ; Novak, Tihana Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 2; 189-202

Podaci o odgovornosti

Koller-Trbović, Nivex ; Žižak, Antonija ; Novak, Tihana

hrvatski

Kvalitativna analiza u socijalnopedagoškom dijagnosticiranju

U radu je predstavljan projekt Socijalnopedagoška dijagnoza- participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija. Riječ je o akcijskom projektu kojim se nastoji maksimalno uključiti samu djecu / maloljetnike u proces samoupoznavanja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja, vršenja izbora i donošenja odluka, te planiranja budućeg tretmana. Mladi postaju suradnici stručnjacima u jednom, ranije ekskluzivno profesionalnom procesu. Na taj način u praktičnom radu mijenja se paradigma pristupa populaciji djece i mladih s poremećajima u ponašanju, a u znanstveno istraživačkom radu mijenjaju se uloge ispitanika i istraživača. S tim u svezi i metodologija istraživanja treba biti u skladu s postavljenim ciljevima, te načinom i tijekom istraživačkog procesa. Iz tog razloga izabrana je kvalitativna metodologija i kvalitativna analiza teksta. Temelj za analizu teksta je poslustrukturirani intervju koji se snima na magnetofon, a potom doslovno prepisuje. Nakon toga slijedi rad na tekstu s jedne strane s djetetom / maloljetnikom, a s druge strane analizom teksta od strane više istraživača. Budući da se radi o vrlo opsežnim, zahtijevnim i dugotrajnim procedurama, u projektu se koristi računalni program za kvalitativnu analizu teksta Nvivo. U radu su predstavljeni i neki od načina prikaza teksta, kao i odgovori djece i mladih o potrebi i mogućnostima participacije u procesu dijagnosticiranja.

participacija djeteta ; socijalnopedagoška dijagnoza ; kvalitativna analiza

nije evidentirano

engleski

Qualitative Analysis in Social-Pedagogic Diagnostic

nije evidentirano

child's participation ; social-pedagogic diagnosis ; qualitative analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39 (2)

2003.

189-202

objavljeno

1331-3010

1848-7734

Povezanost rada

Demografija

Poveznice
Indeksiranost