Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 180802

Edukativni softver u učenju i poučavanju


Vučković, Kristina; Dovedan, Zdravko; Seljan, Sanja; Stojanov, Tomislav
Edukativni softver u učenju i poučavanju // Informatologia (2004) (stručni, poslan)


Naslov
Edukativni softver u učenju i poučavanju
(Educational software in the teaching and learning process)

Autori
Vučković, Kristina ; Dovedan, Zdravko ; Seljan, Sanja ; Stojanov, Tomislav

Vrsta, podvrsta
Radovi u časopisima, stručni

Izvornik
Informatologia (2004)

Status rada
Poslan

Ključne riječi
Edukativni softver; obrazovni proces; poučavanje; tehnologija; tehnološka pismenost; učenje.
(Educational software; educational process; teaching; technology; technological literacy; learning.)

Sažetak
Utjecaj novih tehonologija na kvalitetu obrazovanja je svakim danom sve veći a očituje se brojem, pristupom kao i kvalitetom kojima upotpunjuje i poboljšava nastavni kjurikulum prema realnim potrebama obrazovanja mladog čovjeka novog doba. S obzirom na ritam razvoja tehnologije kao i manjkavost rezultata njihove dosadašnje primjene, teško je predvidjeti, ili čak predložiti, naputke o razvoju kompjuteriziranih školskih aktivnosti. Sigurno je samo da će razvoj tih tehnologija imati veliki utjecaj na sve aspekte poučavanja i učenja. Obrazovni proces danas treba specijalizirani edukativni softver kako bi što bolje mogao obrazovati građane informacijskog društva. Proizvodnja edukativnog softvera je sve prostranija, konkretnija i kvalitetnija pojava, kako u svijetu tako i kod nas. ES u mogućnosti je povećati kvalitetu poučavanja i učenja. Sama realizacija tih mogućnosti uvelike ovisi kako o načinu na koji učitelj koristi tehnologiju tako i o sposobnostima učenika da percipira takav način poučavanja, odnosno o njegovoj tehnološkoj pismenosti. Očita je uloga koju ES ima u današnjem obrazovanju. Uz pregled različitih tipova edukativnih softvera bit će dat i pregled njihovih svojstava i funkcionalnosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti