Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka (CROSBI ID 340444)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Bojan Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2002

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Bojan

Grbac, Bruno

hrvatski

Promocija u funkciji prodaje osobnih automobila s primjerom poduzeća Adria p.a. d.o.o. Rijeka

Promotivne aktivnosti kao neizostavni dio marketinškog spleta svakog poduzeća predstavljaju komunikaciju sa ciljnim tržištem i kupcima. tržište automobila izuzetno je kompleksan sustav brojnih ponuđača i još brojnijih kupaca istančnih preferenvija gkede kvalitete, cijene, dizajna, ugleda, estetike, funkcionalnosti, ekonomičnosti..Tržište automobila u Hrvatskoj bilo je moguće sustavno pratiti zadnjih sedam godina. Tijekom tih sedam godina određeni broj proizvođača automobila izmjenjivao se na prvom mjestu, ali samo jedan proizvođač bio je u stalnom usponu da bi u zadnje dvije godine osvojio i uvjerljivo zadržao vodeće mjesto. Renault, ugledni francuski proizvođač automobila, osvojio je hrvatsko tržište kvalitetom prouzvoda, prihvatljivom cijenom, dizajnom i funkcionalnošću. Proizvod i usluga distribuirana je kupcu zahvaljujući vrhunskoj mreži koncesionara čiji je prostor, poslovna politika i obrazovanje kadrova usklađen sa standardima matične tvrtke. Promotivni napori usmjereni su ka informiranju tržišta, izgradnji pozitivnog imidža, isticanju kvalitete, sigurnosti, financijskih pogodnosti i poštivanju ekoloških standarda. Renault masovnom i financijski zahtjevnom oglašavanju drugih proizvođača suprostavlja sustavno smišljene i ciljane akcije i kampanje koja je popratila istu, dvije godine za redom osigurale su Renaultu vodeće mjesto na hrvatskom tržištu. zatečeni konkurenti malo su postigli masovnim i skupim oglašavanjem ili pak kasnijim vlastitim akcijama sličnog karaktera. Educiranost i zalaganje vlasnika, upravljačkog i prodajnog tima, promotivna suradnja s matičnom tvrtkom i vlastita promotivna incijativa, dvije godine za redom poduzeću donose titulu najuspješnijeg Renaultovog koncesionara u hrvatskoj, kao i najuspješnijeg sudionika prodajne akcije Zeleno srce Renaulta.

promocija; tržište osobnih automobila; Adria p.a. d.o.o. Rijeka; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Promotions' Role in Selling Personal Vehicles: Case of Adria P.A. Rijeka

nije evidentirano

Promotion; Personal Vehicles Market; Adria P.A.; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

09.07.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija