Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu (CROSBI ID 340327)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Antulić, Ivana
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing miks životnog osiguranja i konkurencija na hrvatskom tržištu
Osiguranje života je dugoročno štedno osiguranje, čija osigurana svota se uvijek vraća korisniku, ili ako umre za trajanje osiguranja, njegovim nasljednicima. Svakome treba biti jasno da je budućnost u njegovim rukama, a ne u rukama okruženja ili neke organizirane zajednice. Dodatnu zaradu moguće je ostvariti kupnjom police životnog osiguranja.// Današnji gospodarski, ali i većina drugih segmenata ne mogu se zamisliti bez djelatnosti osiguranja. osiguranje u RH nerazvijeno je u usporedbi s visokorazvijenim tržišnim gospodarstvima pa i nekim tranzicijskim zemljama. Dijelom je to posljedica prijašnjeg ekonomskog i političkog sustava. U posljednjih pedesetak godina osiguranje je bilo isključivo državna djelatnost koju su obavljala osiguravajuća poduzeća. Osamostavljivanjem RH počinje potpuno nova faza razvoja osiguranja. Usvojeni su novi zakoni i prateći propisi koji su pravno uredili područje osiguranja i osoba. Izvršene su krupne promjene i prilagođavanja poslovanju i funkcioniranju osiguranja u visoko razvijenim tržišnim gospodarstvima.
marketing miks; životno osiguranje; Croatia osiguranje d.d.; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing Mix of Life Insurance and Competition on Croatian Market
nije evidentirano
Marketing Mix; Life Insurance; Croatia osiguranje; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
18.05.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka