Benchmarking i kvaliteta u turizmu (CROSBI ID 503208)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cetinski Vinka ; Juričić Branko
hrvatski
Benchmarking i kvaliteta u turizmu
U današnje vrijeme pojam kvalitete općenito se postavlja kao temeljna odrednica uspješnosti poslovanja i razvoja. Kad je pak riječ o turizmu, može se ustvrditi da je kvaliteta ključni uvjet opstanka na konkurentskom tržištu. Turistička destinacija postaje sve važniji čimbenik turističkog doživljaja pa stavovi gostiju o elementima ponude destinacije upućuju na prednosti i slabosti turitičke ponude. Definiranje kvalitete u turizmu podrazumjeva kontinuirano praćenje tržišnih trendova. S toga se javlja potreba za stalno uspoređivanje s najboljim konkurentima na turističkom tržištu (benchmarking). U radu se navode primjeri standarda u različitim turističkim destinacijama, primjeri benchmarkinga kvalitete hotelskih usluga, benchmarkinga poslovnih performansi u turizmu.
benchmarking; kvaliteta; poslovni model destinacije; USALI
nije evidentirano
engleski
benchmarking and quality in tourism
nije evidentirano
benchmarking; quality; destination business model; USALI
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-121-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tourism&Hospitality Industry 2004
Zoran Ivanović
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
New Trends in Tourism and Hospitality Management
ostalo
01.01.2004-01.01.2004
Opatija, Hrvatska