Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177921

Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi


Prskalo, Ivan; Findak, Vladimir; Babin, Josip
Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 144 (2003), 4; 486-493 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 177921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi
(The succes of Learning Methods in Teaching Physical Education to Young School-Age Children)

Autori
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Babin, Josip

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 144 (2003), 4; 486-493

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
metode učenja; motorička znanja
(Learning Methods; Motor Knowledge)

Sažetak
Temeljem rezultata provedenog eksperimenta na 297 učenika mlađe školske dobi s ciljem utvrđivanja razlike u učinkovitosti obuke nastavne teme: &laquo ; ; Kolut naprijed s mjesta&raquo ; ; primjenom analitičke i sintetičke metode učenja, pokazuje se veća uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja primjenom sintetičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja. Potvrđena prednost sintetičke metode učenja je i u tome što omogućuje dolazak do izražaja učeničke individualnosti. Posebno je ta metoda učenja primjerena u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Osim toga, programski sadržaji za učenike od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole dosta su jednostavne strukture pa je njihovo učenje u cjelini, odnosno ponavljanje uz postupno ispravljanje pogrešaka, velika olakšica za živčani sustav i ubrzava proces automatizacije. Pravilno primijenjen metodski postupak otklonio je poteškoće koje su se mogle pojaviti tijekom učenja motoričkog gibanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Josip Babin (autor)

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Prskalo, Ivan; Findak, Vladimir; Babin, Josip
Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 144 (2003), 4; 486-493 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Prskalo, I., Findak, V. & Babin, J. (2003) Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 144 (4), 486-493.
@article{article, year = {2003}, pages = {486-493}, keywords = {Learning Methods, Motor Knowledge}, journal = {Napredak : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {144}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {The succes of Learning Methods in Teaching Physical Education to Young School-Age Children}, keyword = {Learning Methods, Motor Knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font