Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi (CROSBI ID 110507)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Babin, Josip Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 4; 486-493-x

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Babin, Josip

hrvatski

Uspješnost metoda učenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture mlađe školske dobi

Temeljem rezultata provedenog eksperimenta na 297 učenika mlađe školske dobi s ciljem utvrđivanja razlike u učinkovitosti obuke nastavne teme: &laquo ; ; Kolut naprijed s mjesta&raquo ; ; primjenom analitičke i sintetičke metode učenja, pokazuje se veća uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja primjenom sintetičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja. Potvrđena prednost sintetičke metode učenja je i u tome što omogućuje dolazak do izražaja učeničke individualnosti. Posebno je ta metoda učenja primjerena u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole. Osim toga, programski sadržaji za učenike od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole dosta su jednostavne strukture pa je njihovo učenje u cjelini, odnosno ponavljanje uz postupno ispravljanje pogrešaka, velika olakšica za živčani sustav i ubrzava proces automatizacije. Pravilno primijenjen metodski postupak otklonio je poteškoće koje su se mogle pojaviti tijekom učenja motoričkog gibanja.

metode učenja; motorička znanja

nije evidentirano

engleski

The succes of Learning Methods in Teaching Physical Education to Young School-Age Children

nije evidentirano

Learning Methods; Motor Knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144 (4)

2003.

486-493-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija