Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (LS): koncept, tijek, primjena (CROSBI ID 30339)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (LS): koncept, tijek, primjena // Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava / Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić Helena ; Kaštelan Mrak, Marija et al. (ur.). Rijeka : Cleveland (OH): Sveučilište u Rijeci ; Cleveland State University, 2004. str. 172-197-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (LS): koncept, tijek, primjena

Razvoj lokalne samouprave u interakciji je s napretkom gospodarstva i kvalitetom života u datom prostoru. Od ranih početaka do današnjih dana razvoj lokalne samouprave određen je utjecajima mnogih veličina od kojih se posebno ističu geopolitički položaj, prometna povezanost, gospodarska struktura, politika, kultura i demografija. Razvitak je iznimno složena kategorija ; on ima svoju logiku i zakonitosti kao i načine očitovanja. Većina sustava, a lokalna samouprava je jedan od sustava, teži sagledavanju poželjne i vjerovatne budućnosti i s tim u svezi definiranju koncepcije razvoja i strategije kao metode njene realizacije. Smatra se, a to je i hipoteza rada, da se definiranje primjerenog razvitka lokalne samouprave i realizacija tog razvitka ostvaruju implementacijom marketinškog koncepta. Stoga se u radu argumentira da se ocjenom stanja i realizacijom razvojnih težnji lokalne samouprave ostvaruje upravljanje marketingom, odnosno interakcijom više odrednica koje utječu na upravljanje marketingom. Lokalnu samoupravu u stvari čine jedinice lokalne samouprave (JLS), odnosno gradovi i općine kako ih definira Zakon. U realizaciji i implementaciji marketinškog koncepta u jedinicima lokalne samouprave situacija je mnogo složenija u odnosu na poslovne subjekte jer "... mnogo osoba koje vode brigu o razvoju mjesta (urbanih središta - gradova i općina) vjeruju da je marketing mjesta zapravo promocija mjesta. Oni sagledavaju marketing kao aktivnost stvaranja imidža mjesta i najčešće poistovjećuju tu aktivnost s promocijom, a promocija je jedna od manje značajnijih marketinških aktivnosti i u jedinicama lokalne samouprave." Međutim, navedeno se prihvaća kao izazov, a ne kao prepreka, te se u nastavku analizira dinamika razvoja JLS-a i raspravlja o modelu upravljanja marketingom na razini lokalne samouprave. U radu se analizira dinamika razvoja urbanih cjelina i raspravlja o modelu upravljanja marketingom JLS-a što je rezultat desk istraživanja kako literature iz područja marketinga tako i urbanog marketinga te obrade jednog slučaja. Kao predmet promatranja uzet je grad Rijeka kao jedinica lokalne samouprave koja intenzivno traga za svojom budućnošću i koja je izradila u posljednjih nekoliko godina dvije strategije dugoročnog razvoja.

Upravljanje marketingom, lokalna samouprava, marketing koncept, razvoj

nije evidentirano

engleski

Marketing management at a level of self management: concept, flow, implementation

nije evidentirano

Marketing Management, Local Self Management, Marketing Concept, Development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

172-197-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ekonomska decentralizacija i lokalna samouprava

Karaman Aksentijević, Nada ; Blažić Helena ; Kaštelan Mrak, Marija ; Rosentraub, Mark

Rijeka : Cleveland (OH): Sveučilište u Rijeci ; Cleveland State University

2004.

953-6148-39-0

Povezanost rada

Ekonomija