Marketing miks hrvatskog turizma (CROSBI ID 340194)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barak, Tamara
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing miks hrvatskog turizma
Turizam je jedna od najdinamičnijih pojava s velikom važnošću za razvitak kako hrvatskog tako i svjetskog gospodarstva. Rast turističkog prometa pokazuje da turizam postaje strateška gospodarska grana u zemlji te nameće potrebu brzih i temeljitih kvalitativnih promjena u turističkom razvoju kako bi se držao korak s svijetskim trendovima. Pravilnim odabirom akcija i prvotnim istraživanjem tržišta dolazi se do spoznaje o karakteristikama turističke potražnje te se na temelju toga toga oblikuje turistička ponuda koja će zadovoljiti ciljano tržište. Stoga, da bi se hrvatski turizam tržišno bolje pozicionirao, produžila sezona i poticala nova zapošljavanja treba razviti selektivne oblike turizma koji će se temeljiti na prirodnim, povijesnim, kulturnim i drugim potencijalima. Razvoj kulturnog, ekološkog i nautičkog turizma utjecati će na stvaranje pozitivne slike o Hrvatskoj.
marketing; marketing miks; turizam
nije evidentirano
engleski
Marketing Mix of Croatian Tourism
nije evidentirano
Marketing; Marketing Mix; Tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
02.12.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka