Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing miks hrvatskog turizma (CROSBI ID 340194)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barak, Tamara Marketing miks hrvatskog turizma / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Barak, Tamara

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing miks hrvatskog turizma

Turizam je jedna od najdinamičnijih pojava s velikom važnošću za razvitak kako hrvatskog tako i svjetskog gospodarstva. Rast turističkog prometa pokazuje da turizam postaje strateška gospodarska grana u zemlji te nameće potrebu brzih i temeljitih kvalitativnih promjena u turističkom razvoju kako bi se držao korak s svijetskim trendovima. Pravilnim odabirom akcija i prvotnim istraživanjem tržišta dolazi se do spoznaje o karakteristikama turističke potražnje te se na temelju toga toga oblikuje turistička ponuda koja će zadovoljiti ciljano tržište. Stoga, da bi se hrvatski turizam tržišno bolje pozicionirao, produžila sezona i poticala nova zapošljavanja treba razviti selektivne oblike turizma koji će se temeljiti na prirodnim, povijesnim, kulturnim i drugim potencijalima. Razvoj kulturnog, ekološkog i nautičkog turizma utjecati će na stvaranje pozitivne slike o Hrvatskoj.

marketing; marketing miks; turizam

nije evidentirano

engleski

Marketing Mix of Croatian Tourism

nije evidentirano

Marketing; Marketing Mix; Tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

02.12.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija