Marketing i poslovanje na Internetu (CROSBI ID 340192)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brozina, Staša
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing i poslovanje na Internetu
vijeme u kojem živimo ukazuje na unutarnje, dubinske promjene u suvremenoj ekonomskoj praksi i teoriji. Riječ je o digitalnoj ili informacijskoj ekonomiji. Novi oblici stvaranja nove vrijednosti postaju temeljem strategije tržišnog nadmetanja. Internet povetuje poduzeća i ljude čvršće nego ikada, smanjuje troškove poslovanja, ubrzava proces inoviranja i povećava produktivnost. Elektroničko poslovanje i Internet utječu na sve funkcije u poduzeću, pa tako i na markerting. Mrežne tehnologije unijele su u poslovanje niz radikalnih promjena, te su postale nezaobilazan faktor tržišnog uspjeha i opstanka. Elektroničko poslovanje nije trenutni pomodni hir, nego imperativ kojeg nameću suvremena gospodarska kretanja u razvijenom svijetu.
Internet; e-poslovanje; marketing; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing and Internet Business
nije evidentirano
Internet; E-bussines; Marketing; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
82
30.09.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka