Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki (CROSBI ID 340191)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Licul Martinčić, Manuela Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2002

Podaci o odgovornosti

Licul Martinčić, Manuela

Grbac, Bruno

hrvatski

Internet marketing kao čimbenik tržišne uspješnosti hrvatskih tvrtki

Interpretiranjem funkcioniranja tvrtki u globalnom gospodarstvu s jedne strane, te pojavljivanjem digitalizacije i informacijske tehnologije, s istovremenom potrebom za komunikacijom i protokolom informacija na globalnoj razini, uočavaju se stanovite promjene koje potpuno mijenjaju dosadašnji način poslovanja tvrtke, a ujedno predstavljaju temelj zasad nedovoljno definirane nove ekonomije. Nova vremena traže nove načine prilagođavanja marketinga u poslovanju tvrtki. Snažan razvoj tehnoloških, informacijskih i komunikacijskih mogućnosti, postavlja nove zahtjeve naspram tvrtki. No, potrebno je također shvatiti da je upravo to omogućilo otvaranje brojnih mogućnosti iskorištenja novonastalih okolnosti. Potrošač je na virtualnom tržištu obasipan informacijama i novim proizvodima sa svih strana. Stoga, marketeri moraju osigurati da će potrošač odabrati upravo njihovu ponudu. Kako bi se razlikovali i bili napredniji od konkurencije, marketeri moraju razviti i osigurati kompletnu i kvalitetnu ponudu proizvoda i usluga koju će nastojati plasirati putem mreže, koristeći se i Internetom. Korištenjem Interneta u poslovanju, partnerima je omogućeno da korištenjem svojih temeljnih djelatnosti (ključnih kompetencija) formiraju virtualni globalni ekonomski sustav. Na taj način, za svakoga kupca formira se jedinstvena kombinacija tvrtki okupljenih u virtualnom odnosu. Time se naglašava bitan marketinški princip, a to je orijentiranost kupca, a za kupca to znači da ima pristup vrijednosti koja se kreira po njegovim vlastitim mjerilima, a za tvrtke to znači dostizanje viših stupnjeva uspješnosti. Prihvaćenost korištenja Internet marketinga testirala se na poslovanju tvrtki u hrvatskom gospodarstvu, a ujedno se nastojala pronaći veza njegova korištenja s postizanjem tržišne uspješnosti.

Internet; marketing; virtualno tržište

nije evidentirano

engleski

Internet Marketing as a Factor of Market Success of Croatian Companies

nije evidentirano

Internet; Marketing; Virtual Market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

165

09.10.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija