Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

I djeca s posebnim potrebama mogu uspjeti u nastavi matematike (CROSBI ID 502890)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Stančić, Zrinjka I djeca s posebnim potrebama mogu uspjeti u nastavi matematike // Zbornik radova-Drugi kongres nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2004. str. 350-353-x

Podaci o odgovornosti

Stančić, Zrinjka

hrvatski

I djeca s posebnim potrebama mogu uspjeti u nastavi matematike

U Republici Hrvatskoj učenici s posebnim potrebama uključeni su u redovan sustav školovanja već više od dva desetljeća. Promicanje integriranog školovanja podrazumijeva kontinuirano ostvarivanje niza objektivnih i organizacijskih uvjeta te izjednačavanje prava svih učenika na kvalitetno obrazovanje. Pravo na školovanje u zajednici s vršnjacima daje učenicima i njihovim obiteljima osjećaj dostojanstva i uključenosti. U ovom radu biti će prikazani rszličiti postupci usmjereni na unapređivanje edukacijskog procesa u nastavi matematike, uvjetima edukacijske integracije učenika s posebnim obrazovnim potrebama.

djeca s posebnim potrebama; edukacijska integracija; matematika

nije evidentirano

engleski

Children with special needs can menage math too!

nije evidentirano

children with special needs; educational integration; mathematics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

350-353-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova-Drugi kongres nastavnika matematike

Ivanšić, Ivan

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo

Podaci o skupu

Drugi kongres nastavnika matematike

predavanje

01.01.2004-01.01.2004

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija