I djeca s posebnim potrebama mogu uspjeti u nastavi matematike (CROSBI ID 502890)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka
hrvatski
I djeca s posebnim potrebama mogu uspjeti u nastavi matematike
U Republici Hrvatskoj učenici s posebnim potrebama uključeni su u redovan sustav školovanja već više od dva desetljeća. Promicanje integriranog školovanja podrazumijeva kontinuirano ostvarivanje niza objektivnih i organizacijskih uvjeta te izjednačavanje prava svih učenika na kvalitetno obrazovanje. Pravo na školovanje u zajednici s vršnjacima daje učenicima i njihovim obiteljima osjećaj dostojanstva i uključenosti. U ovom radu biti će prikazani rszličiti postupci usmjereni na unapređivanje edukacijskog procesa u nastavi matematike, uvjetima edukacijske integracije učenika s posebnim obrazovnim potrebama.
djeca s posebnim potrebama; edukacijska integracija; matematika
nije evidentirano
engleski
Children with special needs can menage math too!
nije evidentirano
children with special needs; educational integration; mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
350-353-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova-Drugi kongres nastavnika matematike
Ivanšić, Ivan
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo
Podaci o skupu
Drugi kongres nastavnika matematike
predavanje
01.01.2004-01.01.2004
Zagreb, Hrvatska