Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 177016

Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi


Magdić, Tea
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi, 2004., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb


CROSBI ID: 177016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi
(The adaptation of programs and strategies of teaching in elementary school)

Autori
Magdić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2004

Stranica
65

Mentor
Stančić, Zrinjka

Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama; učenici s teškoćama u učenju; učenici usporenog kognitivnog razvoja; individualizirani edukacijski program; strategije poučavanja
(students with special needs; students with learning disabilities; mildly retarded students; individualized education program; strategies for adapting instruction)

Sažetak
Učenici s posebnim potrebama (10% školske populacije) su u Republici Hrvatskoj, kao i u mnogim drugim zemljama, uključeni u redovan edukacijski sustav školovanja. Kada se u redovitom nastavnom procesu nalaze učenici s posebnim potrebama najčešće dolazi do nesklada između njihovih razvojnih sposobnosti te sadržaja i/ili didaktičko-metodičkih formi rada jer su uglavnom primjerene većini"prosječnih" učenika. Kako bi se učenicima s posebnim potrebama omogućila uspješnost u redovitom nastavnom procesu potrebno je poznavati osobitosti te teškoće na pojedinim razvojnim područjima za svakog pojedinog učenika s posebnim potrebama, te na osnovu tih znanja primjeniti odgovarajuće individualizirane didaktičko-metodičke postupke.Potrebno je odabrati primjerene strategije rada i postupke prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima. U ovom radu prikazane su značajke dobrih strategija učenja, principi poučaqvanja te strategije prilagodbe gradiva u radu s učenicima s teškoćama u učenju i učenicima usporenog kognitivnog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013007

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinjka Stančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Magdić, Tea
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi, 2004., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
Magdić, T. (2004) 'Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Magdi\'{c}, Tea}, year = {2004}, pages = {65}, keywords = {u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, individualizirani edukacijski program, strategije pou\v{c}avanja}, title = {Prilagodba programa i strategije pou\v{c}avanja u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {u\v{c}enici s posebnim potrebama, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, individualizirani edukacijski program, strategije pou\v{c}avanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Magdi\'{c}, Tea}, year = {2004}, pages = {65}, keywords = {students with special needs, students with learning disabilities, mildly retarded students, individualized education program, strategies for adapting instruction}, title = {The adaptation of programs and strategies of teaching in elementary school}, keyword = {students with special needs, students with learning disabilities, mildly retarded students, individualized education program, strategies for adapting instruction}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font