Pregled bibliografske jedinice broj: 177016
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi, 2004., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
CROSBI ID: 177016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilagodba programa i strategije poučavanja u osnovnoj školi
(The adaptation of programs and strategies of teaching in elementary school)
Autori
Magdić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2004
Stranica
65
Mentor
Stančić, Zrinjka
Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama; učenici s teškoćama u učenju; učenici usporenog kognitivnog razvoja; individualizirani edukacijski program; strategije poučavanja
(students with special needs; students with learning disabilities; mildly retarded students; individualized education program; strategies for adapting instruction)
Sažetak
Učenici s posebnim potrebama (10% školske populacije) su u Republici Hrvatskoj, kao i u mnogim drugim zemljama, uključeni u redovan edukacijski sustav školovanja. Kada se u redovitom nastavnom procesu nalaze učenici s posebnim potrebama najčešće dolazi do nesklada između njihovih razvojnih sposobnosti te sadržaja i/ili didaktičko-metodičkih formi rada jer su uglavnom primjerene većini"prosječnih" učenika. Kako bi se učenicima s posebnim potrebama omogućila uspješnost u redovitom nastavnom procesu potrebno je poznavati osobitosti te teškoće na pojedinim razvojnim područjima za svakog pojedinog učenika s posebnim potrebama, te na osnovu tih znanja primjeniti odgovarajuće individualizirane didaktičko-metodičke postupke.Potrebno je odabrati primjerene strategije rada i postupke prilagođavanja sadržaja u poučavanju učenika s posebnim potrebama sukladno njihovim osobitostima. U ovom radu prikazane su značajke dobrih strategija učenja, principi poučaqvanja te strategije prilagodbe gradiva u radu s učenicima s teškoćama u učenju i učenicima usporenog kognitivnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013007
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Zrinjka Stančić
(mentor)