Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi (CROSBI ID 340130)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Simeon, Marija
Stančić, Zrinjka
hrvatski
Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi
Suvremena škola za uspješno ostvarivanje svojih ciljeva te bolje poznavanje svojih učenika, njihovih sposobnosti, interesa, potreba trebala bi osigurati kvalitetnu suradnju učitelja/nastavnika i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka te pri tome pružiti odgovarajuću pomoć učeniku. Edukacijski rehabilitator je stručnjak koji je najbolje upoznat s razvojnim osobitostima učenika s posebnim potrebama i prikladnim pedagoškim i rehabilitacijskim postupcima koje je potrebno provoditi u školskom radu u odnosu na te osobitosti. Kao neposredni izvoditelj nastavnog procesa učitelj/nastavnik je izuzetno važna osoba u uspješnom odgojno-obrazovnom uključivanju učenika s posebnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Evaluacija programa rada pokazala je da ovakav oblik rada pridonosi uspješnijoj edukaciji učenika.
model suradnje; učitelj; edukacijsko-rehabilitacijski stručnjak; odgojno-obrazovno uključivanje; učenik s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
The collaboration between teacher and special teacher in regular elementary school
nije evidentirano
model of cooperation; teacher; teacher assistant (special teacher); educational integration; student with special needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
14.07.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb