Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi (CROSBI ID 340130)

Ocjenski rad | diplomski rad

Simeon, Marija Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi / Stančić, Zrinjka (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2004

Podaci o odgovornosti

Simeon, Marija

Stančić, Zrinjka

hrvatski

Suradnja učitelja i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka u redovnoj osnovnoj školi

Suvremena škola za uspješno ostvarivanje svojih ciljeva te bolje poznavanje svojih učenika, njihovih sposobnosti, interesa, potreba trebala bi osigurati kvalitetnu suradnju učitelja/nastavnika i edukacijsko-rehabilitacijskog stručnjaka te pri tome pružiti odgovarajuću pomoć učeniku. Edukacijski rehabilitator je stručnjak koji je najbolje upoznat s razvojnim osobitostima učenika s posebnim potrebama i prikladnim pedagoškim i rehabilitacijskim postupcima koje je potrebno provoditi u školskom radu u odnosu na te osobitosti. Kao neposredni izvoditelj nastavnog procesa učitelj/nastavnik je izuzetno važna osoba u uspješnom odgojno-obrazovnom uključivanju učenika s posebnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Ovim radom prikazan je model rada suradnje volontera i učitelja redovnog razreda u koji je integriran učenik s posebnim obrazovnim potrebama. Evaluacija programa rada pokazala je da ovakav oblik rada pridonosi uspješnijoj edukaciji učenika.

model suradnje; učitelj; edukacijsko-rehabilitacijski stručnjak; odgojno-obrazovno uključivanje; učenik s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

The collaboration between teacher and special teacher in regular elementary school

nije evidentirano

model of cooperation; teacher; teacher assistant (special teacher); educational integration; student with special needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

14.07.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada




nije evidentirano