Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu (CROSBI ID 110337)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Segetlija, Zdenko Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu // Ekonomski vjesnik, 16 (2003), 1-2; 75 - 85-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu

Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada je jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća.No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj međunarodnoga marketinga..Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na međunarodnom planu.

međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura

nije evidentirano

engleski

Development of Distribution Channels in International Marketing

nije evidentirano

international marketing; distribution channels; retail structure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1-2)

2003.

75 - 85-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija