Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu (CROSBI ID 110337)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu
Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada je jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća.No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj međunarodnoga marketinga..Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na međunarodnom planu.
međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura
nije evidentirano
engleski
Development of Distribution Channels in International Marketing
nije evidentirano
international marketing; distribution channels; retail structure
nije evidentirano