Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika (CROSBI ID 110312)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina
hrvatski
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika
U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pri tom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtjevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za objavljivanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.
terenska nastava ; ideja osnaživanja ; specijalizacija prkatičara
nije evidentirano
engleski
The importance of field-instruction for the development of social workers professional identity
nije evidentirano
field instruction ; reinforcement idea ; specialisation of practitioners
nije evidentirano