Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika (CROSBI ID 110312)

Prilog u časopisu | stručni rad

Urbanc, Kristina Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 10 (2003), 1; 61-69

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina

hrvatski

Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika

U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pri tom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtjevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za objavljivanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.

terenska nastava ; ideja osnaživanja ; specijalizacija prkatičara

nije evidentirano

engleski

The importance of field-instruction for the development of social workers professional identity

nije evidentirano

field instruction ; reinforcement idea ; specialisation of practitioners

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2003.

61-69

objavljeno

1330-6456

Povezanost rada

Povezane osobe



Pravo