Upravljanje promjenama u poduzeću (CROSBI ID 110260)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dujanić, Marčelo
hrvatski
Upravljanje promjenama u poduzeću
Menadžment postaje sve usmjereniji na pitanja kako upravljati promjenom. To predstavlja presudni pomak od gledanja na korporaciju kao na statičke entitete prema njihovu viđenju kao dinamičkih organizacija u stalnom stanju promjena. U cilju učinkovitog uvođenja promjena u poduzeće može se primijeniti « ; model 7 S» ; pri čemu jednaka pažnja mora se pridavati svakom od sedam elemenata. Niti jedan nije važniji od drugog. Prva četiri privlače više pažnje i nazivaju se « ; teškima» ; . Teže je promijeniti tri « ; lakša» ; . Istraživanje pokazuje da efikasne kompanije istu pažnju posvećuju « ; lakšim» ; i « ; teškim» ; elementima. Uvođenje promjena je nužno, ali ne i dovoljno za osiguranje uspjeha u budućnosti. No, one su potrebne da se tvrtka refokusira, repozicionira, obnavlja, reorganizira i osmišljava poslovanje i razvoj. Konkurentnost se može ostvariti samo natjecanjem i uspjeh kompanije u budućnosti će sve više ovisiti o različitosti i pripremljenosti na buduće promjene.
upravljanje ; promjene ; organizacija ; poduzeće ; « model 7 S» ; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Management of Change in an Enterprise
nije evidentirano
management ; changes ; organization ; an enterprise ; model 7S ; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22 (1)
2004.
39-52
objavljeno
1331-8004
1846-7520