Turističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke (CROSBI ID 340069)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Samardžija, Sanjin
Grbac, Bruno
hrvatski
Turističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke
Poznavanje turizma znači ovladavanje golemim brojem činjenica, pretpostavki i mogućih sitacija. Budući da mnoštvo čimbenika utječe na turistička kretanja, objektivan i realan osvrt moguć je samo za kraće razdoblje. Suvremeni razvoj ni u jednoj zemlji ne može biti temeljen na turizmu. Ta tvrdnja vrijedi i za Hrvatsku, budući da je dugo prisutna zabluda da je turizam mogući "nosilac razvoja" ili "strateški pravac". Naime, turizam je samo tržište za mnogobrojnne robe i uluge.Grad Rijeka koristeći svoje komparativne prednosti i na njima izgrađen model konkurentnih prednosti te uspješnim partnerstvom javnog i privatnog sektora može ostvariti visoki turistički promet te se afirmirati kao poželjna destinacija urbanog turizma na širem međunarodnom tržištu.
Turističko tržište; Rijeka
nije evidentirano
engleski
Market of Tourism and the Town as Destination-case of Town Rijeka
nije evidentirano
Market of Tourism; Rijeka;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
17.12.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka